Friday, December 19, 2008

semerbak baunya...hehehehe

ak tulis entry ni.. ak dah ngantuk...hehehe..tp b4 ak balik malaysia...aku nok post somthinglah..nanti kat umah dah xder internet...kali ni tentang entry bout collection my pefume...hahahha.mmg xder keja tul.. ntah papelah suka je beli.. padahal duit xdop ponk...huhuhuhu

nila antara koleksi perfume yang aku ade..

act ade lagi bberapa kat msia.. tp ak xde gambar nak letak..hahahaha..tp yang pasti inilah koleksi hugo yang ak ade..

p/s next plan dapat elaun nak beli georgio armani..wah best bau..tp xder duit nak beli..huhuhu..balik dengan muka hamap xdapat beli..hahahaha

5 comments:

it's jenn. said...

sniff..snif...

wanginyeeeeee apip!!

huiyo!

pesneh kne a duduk jauh2 dr apip..haha

MR APIP_NB696 said...

jennyto..
bkan slama ni ko mmg duk jauh ngan aku ker?
hahahaha

ak taulah aku wangi giler kan2...

it's jenn. said...

wekwekwek.

dahdah..skang kne boikot...

buang buang.

giogio armani pon takleh hehe

Unknown said...

dah2. kang aku pecahkan gak kan barangan us/israel tu kang!

MR APIP_NB696 said...

bajet giler ko uda..nak pecahkan aku punyer barang~~~
alah ko lagi ah ajak pergi makn mcd ngan pizza hut..

aku tngah boikot nih~~~
hahahahah

Related Posts with Thumbnails