Saturday, December 5, 2009

RAYA DI MEDAN

xkesah ah dah basi pun... aku nak post jgak!!! aimann xkesah...aku lagi xkesah..... nilah juadah hari rayer korban kami.. dengan berbekalkan kambing seekor..ayam dua ekor..dan sebiji labu..maka jadilah menu2 disebelah~

menu2nya adalah...
-2 periuk nasi beriani gam
-satu kuali kambing masak kurma
- satu periuk belanga kambing masak beriani
- satu besen acar timun
-satu kuali ayam masak merah.

desert
-satu besen sira labu~


nak tau yang maner aku masak... cuber teka yang maner...jeng3x...

selamat menjamu mate semua!!!

Posted by Picasa

6 comments:

Anonymous said...

aku denga citer ad org msk kurma best...hape lagi apip..msk kurma tuh jgn lupa la budak gang selamat no 5 (alamat lengkap doh ak bg tuh..kalo dop wi jugok dop au lah ambe)

MR APIP_NB696 said...

kuang3x~
aku bagi bau jerlah erk..
hahaha~
xpun mum ambik katering aku tyme mum kawen kekgi.. aku snggup mintok mc tyme kejer..wakakaka

ct aisyah said...

pndai msk rupenye...
dh blh jd laki org ni...
hehehehe

MR APIP_NB696 said...

hahaha~
boleh jer~
wakaka~
ape kaitan laki orang ngn masak?

ct aisyah said...

bile bini takde umah blh ah take over tugas bini msk..
pastu klu tak pueh ati bini msk tak sdp,msk ah sndri.cnfrm pueh ati..hahaha

kayna said...

wow..ak tk thu laa heybat beno menu raya haji korg!!

ak mkn megi je rya haji..sedih2..sampai ati tk ajak..hahahaha

Related Posts with Thumbnails