Saturday, September 5, 2009

cuti tahunan family hj embong~

waaa!! dah lame aku nak post family trip aku ke jakarta-bandung.. tp xjadi2.. tp finally dapat jgak lepas aku korek2 gambo kat laptop aku nih~wakakakaka~
family trip nih adelah cuti tahunan keluarga aku... cam biase taun lepas kitaorang p sabah (sedeyh xder gambar tyme p cuti sane), dan taun2 sebelumnya round2 malaysia... tp taun ini agak jauh sketdan agak lame sket iaitu ke jakarta dan bandung selama 6 hari 5 malam .. aku lebih sket 7 hari 6 malam~wakakaka. percutian nih melibat 9 orang termasuk aku... kesiang kat abang angah aku ngn kakak ipar aku xleh join(maklumlah ade isi dalam perut~ wakaka insyallah raye nih ade anak sedara baru plak)~ aku ponk xtau nak citer camner trip nih~ pokoknyer seronok jer coz bnyok leh shopping~ yang xbestnyer aku xshopping sangat!!!!!
yerlah kununnyer nak save duet coz bulan 12 nak p china~ tp malangnyer bulan 12 tuh aku dah masuk clinical~burn sajer2 tiket aku ke shanghai :-(

ni si kecik farhana yang dah pandai bergaya


ni hotel grand setiabudi apartment tempat kami menginap di bandung selama 3 malam.
berenti berehat sambil makan sate arnab(nyam3x)
ni tyme p tangkuban perahu(cantek bangettttttt dehhh)

ni gambar mall of indonesia(MOI) mall yang paling besar kat indonesia. letaknyer di kelapa gading.. penginapan kamai kat jakarta belakang mall ni jer.. apartment permai indah(lau xsilap)
kami kat jakarta selama 2 malam(kecuali aku 3 malam).... kat jakarta bnya jgak tempat pergi.. pergi ke dufan, tanah abng, mangga dua..dll..
pokonyer semua tempat habiskan duit.. aduaiii~ mmg syurga beli belah betul tuk pompuan~ aku tukang bawak beg barang jer...huhuhu..(nada kecewa)

hari keenam aku ditinggalkan sendirian di jakarta kerna aku xleh balik.. kena balik ke medan~(ni imigrasi punyer pasal)(sambil menyumpah)
the end~

No comments:

Related Posts with Thumbnails